Blogger Layouts

Despre blog

Prietene, in cazul in care nu stii ce este de capul acestui blog, da-mi voie sa te lamuresc. Pe acest blog vei gasi articole in care sunt analizate mituri biblice si in care sunt dezvaluite aberatiile si toate lucrurile ascunse in spatele "mastii" bibliei(mentionez ca absolut toate lucrurile surprinzatoare referitoare la biblie sunt demonstrate de citate chiar din aceasta carte). De asemenea, aici vei gasi si articole care comfirma ca defapt crestinismul este o inventie menita sa manipuleze omenirea, iar papa, preotii si alti oameni de teapa lor nu sunt decat niste lupi in pielea oilor, oricat de sfinti or incerca ei sa para. Oricum, iti urez lectura placuta si sper ca acest blog sa iti raspunda macar la cateva intrebari sau te-ai putea ajuta de acest blog pentru a le demonstra celor din jurul tau ca aparentele inseala in absolut toate cazurile...chiar si cel al crestinismului.

Am revenit!

După o foarte lungă pauză, am decis ca totuşi să îmi reiau munca, mai ales după ce am văzut că nucredecerceteaza.webs.com nu are absolut niciun vizitator dar în schimb acest blog are. Oricum, acum că m-am reapucat de treabă, voi posta mai multe articole referitoare la cât de ciudată este religia creştină, ce impostori sunt preoţii, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu